سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانشجو یار

پروژه دانشجویی مقاله رایگان بررسی موج شکنهای قائم و مایل با pdf

علی م دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 پروژه دانشجویی مقاله رایگان بررسی موج شکنهای قائم و مایل با pdf دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پروژه دانشجویی مقاله رایگان بررسی موج شکنهای قائم و مایل با pdf   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پروژه دانشجویی مقاله رایگان بررسی موج شکنهای قائم و مایل با pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پروژه دانشجویی مقاله رایگان بررسی موج شکنهای قائم و مایل با pdf :

موج شکنها سازه هایی هستند که از بنادر و سواحل در مقابل امواج و جریانهای ساحلی محافظت می کنند. به طور کلی موج شکنها را می توان به دو دسته جدا از ساحل و متصل به ساحل تقسیم کرد.
در حالت اتصال به ساحل، برای حفاظت ساحل، بندر خارجی و در مواردی بندر داخلی، لنگرگاه و یا حوضچه در برابر امواج مورد استفاده قرار می گیرد. این سازه با کاستن از انرژی امواج، ارتفاع آنرا در ناحیه بندر کاهش می دهد و منطقه حفاظت شده ای برای پهلوگیری و مهار کشتیها و بارگیری و باراندازی آنها و دیگر تاسیسات بندر بوجود می آورد.
موج شکنها جدا از ساحل عمدتاً برای حفاظت ساحل، از اثر موج یا تسونامی ساخته می شود. در این حالت، این سازه برای حفظ پایداری یک سازه محافظ ساحل نظیر دیوار ساحلی یا برای کاستن از فرسایش ساحل و یا برای اهداف نظیر آن به کار می رود.
معمولاً موج شکن دور از ساحل به صورت سازه منقطع است که تعیین فواصل بین قسمتهای مختلف آن و طول آنها با توجه به نیاز طرح و بر اساس بررسیهای انجام شده روی مدل هیدرولیکی مشخص می شود.
روشهای دیگر تقسیم بندی موج شکنها را می توان بر اساس مصالح به کار رفته در آنها و یا نوع سازه تقسیم بندی کردو سنگ طبیعی و بتن و یا ترکیبی از آنها در بیش از 95% موج شکنهایی که تاکنون ساخته شده اند به کار رفته است. فولاد، چوب و حتی در بعشی موارد هوای فشرده هم برای شکستن نیروی امواج مورد استفاده قرار گرفته اند.
از نظر نوع سازه مهمترین انواع موج شکنها عبارتند از موج شکنهای شیبدار (توده ای)، موج شکنهای دیواره ای (قائم)، موج شکنهای مرکب و موج شکنهای ویژه.
گاهی از موج شکنها برای حفاظت کانال دسترسی در مقابل رانه ساحلی و پایدار کردن یا ساماندهی یک شاخاب کشندی استفاده می شود، که در چنین حالتی Jetty نامیده می شود.
انتخاب نوع موج شکن معمولاً با توجه با مواد موجود در محل یا در نزدیکی آن انجام می شود. عمق آب وضعیت کف دریا، وظایف مورد انتظار از موج شکن و سرانجام تجهیزات موجود برای ساخت موج شکن از عوامل تعیین کننده می باشند. در مورد مساله طراحی موج شکنها هم با یک نگاه کلی می توان گفت که عوامل موثر عبارتند از :
- خطوط تراز بستر
- تغییرات سطح اب در اثر جزر و مد، برکشند توفان و سایر عوامل
- مشخصات موج
- جیانهای کشندی و برکشند توفان
- باد
- شرایط پی
- رسوبات ساحلی
- دسترسی به مصالح ساختمانی و کیفیت آنها
- شرایط خاص نظیر استفاده از موج شکن، به عنوان اسکله ، مقاصد کشتیرانی ، تفریحی و غیره
- عوامل اقتصادی و سیاسی


روشهای حفاظت سواحل با اشاره خاص به کاربرد ژئوسنتتیکها



فصل اول : روش های حفاظت سواحل
• تعریف ساحل
• دیدگاه جغرافیای
• دیدگاه مهندسی
• دیدگاه حقوقی
مسایل و مشکلات در مهندسی سواحل
• انباشت رسوب در دهانه بنادر
• رسوب گذاری و پرشدن خورها و تالابها
• تخریب و فرسایش ساحل
• جابجایی مصب رودخانه ها در ساحل
• بالا آمدن آب دریا
• پیشروی جبهه آب شور
• انهدام جنگلهای ساحلی
• آلودگی محیط زیست

روشهای جلوگیری ازسایش سواحل
• روشهای سازه ای حفاظت سواحل
• روشهای غیرسازه ای حفاظت سواحل
روشهای سازه ای حفاظت سواحل
• روشهای مستقیم
1- پوششهای حفاظتی
2- دیوارهای حفاظتی
الف - دیوارساحلی
ب - آب بندها
ج - رانه گیرها
- آبشکن
- هدلند

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

پروژه دانشجویی تحقیق مواد افیونی با pdf

علی م دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 پروژه دانشجویی تحقیق مواد افیونی با pdf دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پروژه دانشجویی تحقیق مواد افیونی با pdf   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پروژه دانشجویی تحقیق مواد افیونی با pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پروژه دانشجویی تحقیق مواد افیونی با pdf :

مواد افیونی یا تریاکی نام عمومی گروه از مواد است که شامل مواد تهیه شده به صورت طبیعی و گرفته شده از گرز خشخاش است، مانند تریاک، مرفین و کدئین و یا مواد نیمه صناعی مانند هروئین، و مواد شبه افیونی یعنی فرآورده های کلاً صناعی مانند متادون، پتیدین و فنتانیل می باشند. مواد افیونی موجب افت کارکرد دستگاه عصبی مرکزی می شوند و بعنوان مسکّن درد، فرونشانی سرفه و ضد اسهال برای درمان بیماری ها به کار می روند. در کارهای غیر پزشکی مواد افیونی برای ایجاد سرخوشی و به عنوان وسیله ای برای کاستن از اضطراب، کم حوصلگی و رنج جسمی و مورد سوء استفاده قرار می گیرند. در ایران بیشتر تریاکو شیره و در درجه دوم هروئین مصرف می شود. مصرف کنندگان در غرب بیشتر هروئین را می پسندند چون نسبتاً قوی است، برای تزریق به آسانی در آب حل می شود و از سد خونی مغز سریع تر از مرفین رد می شود. اثرهای آن 6 – 4 ساعت ممکن است طول بکشد. همچنین هروئین بصورت انفیه، (کشیدن به داخل بینی) دود (استنشاق) مصرف می شود. یا آن را بر روی یک ورقه ی آلومینیومی حرارت می دهند و دود حاصله را استنشاق می کنند. متادون بطور معمول به صورت خوراکی به کار می رود و اثر آن تا 24 ساعت ممکن است طول بکشد. گاهی وابستگی به مواد افیونی عوارضی غیر از یبوست ایجاد می کند اما چنین مواردی نادر است. مطالعه های انجام شده در انگلستان درباره ی اعتیاد به هروئین (در سال های دهه ی 1960) نشان داده که حتی وقتی هروئین بصورت تجویز شده ی پزشکی «تمیز» نگهداری شود و به وسیله سوزن تزریق بکار رود میزان مرگ در معتادان هروئین بیش از بقیه ی جمعیت است. اثرهای جانبی شایع مصرف مقدار زیاد مواد تریاکی عبارتند از: کاهش میل جنسی و باروری و ناتوانی جنسی در مردان و بی نظمی های شدید در چرخه ی قاعدگی زنان – همچنین ناپایداری خلقی، سستی و بیحالی و بی اشتهایی ایجاد می شود. در برابر بعضی از اثرات مواد افیونی ولی نه همه ی آنها – تحمل ایجاد می شود. بطور کلی در فرد معتاد قطع این مواد خطری برای حیات بیمار ندارد (به شرط آن که شخص سالم باشد) ولی در یک دوره ی 72 – 48 ساعته بسیار ناراحت کننده، و مشابه یک حمله ای شدید آنفلوانزا هستند.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

پروژه دانشجویی مقاله اسلام و نسل جوان با pdf

علی م دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 پروژه دانشجویی مقاله اسلام و نسل جوان با pdf دارای 31 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پروژه دانشجویی مقاله اسلام و نسل جوان با pdf   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پروژه دانشجویی مقاله اسلام و نسل جوان با pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پروژه دانشجویی مقاله اسلام و نسل جوان با pdf :

چکیده :
از بهترین و عالی ترین اعمال دینی ، امر نماز است که اسلام به آن توجه زیادی کرده است و برای آن آثار و فوائد زیادی در آیات و روایات مطرح نموده است ، اگر چه عبادت در تمام ادیان آسمانی وجود دارد و لیکن بهترین و زیباترین نوع عبادت همین نمازیست که در اسلام به شکل و کیفیت خاصی آمده و مسلمانان دعوت به خواندن آن شده اند . در قرآن کریم فلسفه خلقت را عبادت خدای تعالی بیان شده است . که در این راستا نماز نقش مؤثری را ایفا می کند ، زیرا اکمل عبادت خدای تعالی نماز است.
اما علیرغم این همه توجه اسلام به عبادت مخصوصاً نماز ، باز عده ای از مسلمانان به این امر مهم توجهی نداشته و براحتی آن را ترک می کنند و به خاطر بی توجهی آنها هم نسل نوجوان و جوان هم به این امر دینی بسیار مهم بی محبتی می نماید لذا در این رساله به بیان علل و ریشه های بی توجهی به نماز در این قشر پر نیرو و پر تحرک (نوجوان و جوان ) می باشد.






مقدمه :
منت خدای را عزوجل که طاعتش موجب قربت است و به شکر اندرش مزید نعمت .
هر نفسی که فرو می رود ممد حیات است و چون بر می آید مفرّح ذات .
پس در هر نفسی ، دو نعمت موجود است و بر هر نعمتی ، شکری واجب .
بنده نمی خواهم راجع به فلسفه نماز ، ضرورت نماز ، اهمیت نماز تحقیق کنم چون موضوع برای جامعه ما بسیار روشن و واضح است . از طرف دیگر کتابها و سخنان فراوانی در این باره نوشته و گفته شده و شکل دیگری را در بین این مسائل نمی دانم به ویژه در کشور ی که تاسیس نظام آن بر مبنای دستورات آسمانی و الهی بوده و طبعاً نماز یکی از زیباترین جلوه های این نظام آسمانی است و همه مردم ما هم مسلمانند و در اهمیت و ضرورت نماز مطالبی را می دانند .
اما مسئله و مشکل اصلی چگونگی گسترش و ترویج فرهنگ نماز و اعتلای این فریضه الهی در میان نسل نوجوان و جوان ما است.
به نظر بنده مهمترین عامل تاثیر گذار بر اهتمام و توجه به نماز و ترویج اعتلای این فریضه الهی در سطح کشور بویژه دانش آموزان عزیزمان ، ایمان و باور مسئولان تعلیم و تربیت است به این نکته مسئولان آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت و معلمان و مربیان عزیز و مدیران گرامی تعیین کنند که وظایف آنها فقط یک سری آموزش های کلاسیک نیست که فقط جنبه ای علمی و افزایش دانش آموزان عزیز توجه کنند خواندن و نوشتن و این مفاهیم نظری علمی کلاسیک ، نخستین و ابتدایی ترین وظیفه تعلیم و تربیت است ، این هدف نیست و تنها ما به این حد اکتفا نکنیم .

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

پروژه دانشجویی مقاله عوامل موثر بر ایجاد نگرش مصرف کنندگان نسبت

علی م دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 پروژه دانشجویی مقاله عوامل موثر بر ایجاد نگرش مصرف کنندگان نسبت به خرید کالای لوکس با pdf دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پروژه دانشجویی مقاله عوامل موثر بر ایجاد نگرش مصرف کنندگان نسبت به خرید کالای لوکس با pdf   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پروژه دانشجویی مقاله عوامل موثر بر ایجاد نگرش مصرف کنندگان نسبت به خرید کالای لوکس با pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پروژه دانشجویی مقاله عوامل موثر بر ایجاد نگرش مصرف کنندگان نسبت به خرید کالای لوکس با pdf :

چکیده

این مطالعه عواملی که نگرش مصرف کنندگان را نسبت به خرید محصولات لوکس تحت تاثیر قرار می دهد، بررسی می کند. بر اساس مطالعه ادبیات گذشته پنج عامل کلیدی که عبارتند از: آگاهی نسبت به برند، مقایسه اجتماعی، نوآوری مد، مادی گرایی و درگیری مد به منظور عوامل تاثیر گذار در ایجاد نگرش مصرف کنندگان نسبت به خرید کالاهای لوکس مورد بررسی قرار گرفته است. کالاهای لوکس بخشی از یک پروتکل جدید اجتماعی است که در آن هویت و عزت نفس فرد با مارک های قابل مشاهده تعیین می شود. به منظور درک کامل این جاذبه های قوی و هدف قرار دادن آنها به منظور تدوین استراتژی های کسب وکار، شناسایی عوامل موثر بر نگرش مصرف کنندگان نسبت به خرید کالاهای لوکس مهم است همچنین مطالعه عوامل ذکر شده درک عمیقی از رفتار مصرف کننده را برای مدیران و بازاریابان فراهم می کند. در ادامه مفاهیم کاربردی مورد بحث قرار گرفته است.

واژگان کلیدی: کالای لوکس ، مصرف کننده، نگرش، خرید

×

1

مقدمه

از اوایل 1990، بازار برای محصولات لوکس با یک سرعت بی سابقه ای در حال رشد بوده است. در سال 2005 برآورد توسط گروه مشاور بوستون (BCG) برای محصولات لوکس به 840 میلیارد دلار در سراسر جهان رسیده است. با مصرف خصوصی در حال رشد با نرخ 11 درصد در هر سال ، BCG معتقد است که بازار جهانی برای محصولات لوکس نزدیک به 1 تریلیون یورو است. صنعت محصولات لوکس، که بازار غالب در اروپا و شمال امریکا است، شاهد حرکت های تازه ای با رشد در بازارهای آسیا است. به طور خاص، رشد اقتصادی چین به افزایش قابل توجهی در مصرف محصولات لوکس منجر شده است. اگر چه معنای لوکس در میان افراد مختلف متفاوت است، برای اکثر مصرف کنندگان این مفهوم متضمن نادر بودن، کیفیت و ناب بودن است. در سال های اخیر، همراه رشد مداوم اقتصاد آسیا، گسترش صنعت محصولات لوکس در این منطقه سریع بوده است. عنوان بازار محصولات لوکس آسیایی تقریبا نیمی از بازار محصولات لوکس جهان را نشان می دهد و نگرانی ها در مورد مصرف محصولات لوکس فراگیر شده است(.(Chih Hao Wen, et al, 2012

محصولات لوکس

کالای لوکس، یک مفهوم از لذت ،ظرافت و از هر چیزی که مطلوب است اما لازم نیست و در حال جذب بیشتر و بیشتر مردم در سراسر جهان است. محصولات لوکس به عنوان پوشاک، لوازم جانبی، کیف های دستی، کفش، ساعت، طلا و جواهر، و عطر که صرف استفاده و یا نمایش های خاص محصول، جدای از هر عملکردی برای صاحبان آن اعتبار به ارمغان می آورد، تعریف شده است(.(Gao et al, 2009 آدام اسمیت مصرف را در چهار بخش طبقه بندی کرد: لازم (برای تعمیر و نگهداری زندگی)، اساسی(برای رشد و رفاه)، فراوانی (برای رشد و شکوفایی ضروری نیست) و لوکس (بطور محدود عرضه شده، به دست آوردن آن دشوار است و یا بسیار گران قیمت) .(Smith, 1776) این مفهوم به کمبود مواد و قیمت بالای کالای لوکس تاکید دارد. با این حال، کالای لوکس به مراتب چیزی بیشتر از مواد و ویژگی های آن و شامل معانی اجتماعی است (Berthon et al, .2009) محصولات لوکس، بالاترین سطح از قدر و منزلت است که نمایانگر دارای هر دو ارزش آشکار و ارزش های اجتماعی است. مصرف محصولات پرستیژی شاخص شان و ثروت است؛با این حال، گرانی شدید شاخص ارزش را افزایش می دهد .(Vigneron and Johnson, 1999)کالاهای لوکس بخشی از یک پروتکل جدید اجتماعی است که در آن هویت و عزت نفس فرد با مارک های قابل مشاهده تعیین می شود. مصرف کنندگان تمایل بیشتری نسبت به پرداخت قیمت زیاد برای مارک های لوکس دارند زمانی که این محصولات دارای مجموعه ای منحصر به فرد از ویژگی هایی از قبیل کیفیت برتر، ساخت ماهرانه، انحصار و شهرت دارند(.(Gao et al, 2009

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

پروژه دانشجویی مقاله شرح داستان ولادت رسول خدا ص با pdf

علی م دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 پروژه دانشجویی مقاله شرح داستان ولادت رسول خدا ص با pdf دارای 30 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پروژه دانشجویی مقاله شرح داستان ولادت رسول خدا ص با pdf   کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پروژه دانشجویی مقاله شرح داستان ولادت رسول خدا ص با pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پروژه دانشجویی مقاله شرح داستان ولادت رسول خدا ص با pdf :

قبل از آنکه مبادرت به شرح داستان ولادت رسول خدا(ص)بنماییم،مناسب است به پاره‏اى از
بشارتهاى انبیا و پیشگوییهاى منجمان و کاهنان و غیر ایشان درباره تولد و ظهور آن
حضرت اشاره شود زیرا در فصلهاى آینده مورد نیاز واقع خواهد شد.
و ما وقتى روى دلیلهاى عقلى و نقلى دانستیم که پیغمبر اسلام خاتم پیغمبران و دین اسلام
کاملترین ادیان الهى استـچنانکه در جاى خود ثابت شده و ما بدان معتقدیمـمى‏دانیم که به طور
قطع در ضمن تعلیمات پیغمبران گذشته سخنانى در مورد آخرین پیامبر بوده است و نوید و
بشارتهایى از آنها درباره ظهور رسول خدا(ص)رسیده است اگر چه شاید بسیارى از آنها به
دست مغرضان و تحریف کنندگان تعلیمات انبیا و کتابهاى آسمانى از بین رفته و یا تحریف
شده باشد.
اما از آنجا که بشارت و نوید معمولا در لفافه و به صورت رمز و اشاره القا مى‏شود،باز هم
سخنان زیادى از پیمبران گذشته در این باره به ما رسیده و از نابودى و تحریف مغرضین
جان سالم به در برده است.
و به گفته یکى از دانشمندان:
«مصلحت خداوندى ایجاب مى‏کرد که این بشارات مانند زیبایى‏هاى طبیعت که محفوظ مى‏ماند
یا مانند صندوقچه جواهر فروشان که به دقت حفظ مى‏شود در لفافه‏اى از اشارات محفوظ
بماند تا مورد استفاده نسلهاى بعد که بیشتر با عقل و دانش‏سر و کار دارند قرار گیرد» (1) .
بشارتهاى انبیاى الهى درباره آمدن رسول خدا
از جمله این بشارتها آیه 14 و 15 از کتاب یهودا است که مى‏گوید:
«لکن خنوخ«ادریس»که هفتم از آدم بود درباره همین اشخاص خبر داده گفت اینک خداوند با
ده هزار از مقدسین خود آمد تا بر همه داورى نماید و جمیع بى دینان را ملزم سازد و بر همه
کارهاى بى دینى که ایشان کردند و بر تمامى سخنان زشت که گناهکاران بى دین به خلاف او
گفتند...»
که ده هزار مقدس فقط با رسول خدا(ص)تطبیق مى‏کند که در داستان فتح مکه با او
بودند.بخصوص با توجه به این مطلب که این آیه از کتاب یهودا مدتها پس از حضرت
عیسى(ع)نوشته شده. (2)

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

<   <<   11   12   13   14   15   >>   >

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ