سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانشجو یار

مقاله تعیین مکان و ظرفیت بهینه STATCOM در سیستم قدرت به منظور به

علی م دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله تعیین مکان و ظرفیت بهینه STATCOM در سیستم قدرت به منظور بهبود پایداری ولتاژ و کاهش تلفات(مد سلفی STATCOM) pdf دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعیین مکان و ظرفیت بهینه STATCOM در سیستم قدرت به منظور بهبود پایداری ولتاژ و کاهش تلفات(مد سلفی STATCOM) pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین مکان و ظرفیت بهینه STATCOM در سیستم قدرت به منظور بهبود پایداری ولتاژ و کاهش تلفات(مد سلفی STATCOM) pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعیین مکان و ظرفیت بهینه STATCOM در سیستم قدرت به منظور بهبود پایداری ولتاژ و کاهش تلفات(مد سلفی STATCOM) pdf :

سال انتشار: 1394
محل انتشار: دومین کنفرانس ملی توسعه علوم مهندسی
تعداد صفحات: 4
چکیده:
با رشد و توسعه شبکه های قدرت ، بهره برداری بهینه از این شبکه ها اهمیت فراوانی دارد. به دلیل هزینه ی زیاد احداث و توسعه این شبکه ها ، استفاده از ادواتی جهت افزایش راندمان و کاهش مشکلات موجود ( نظیر کاهش تلفات انرژی ، بهبود پروفایل ولتاژ و کاهش جریان عبوری از فیدر ها ) امری اجتناب ناپذیر است. برای مرتفع کردن این مشکلات می توان از سیستم های انعطاف پذیر انتقال FACTS)ac) بهره برد. یکی از بهترین کنترل کننده های کلیدی FACTS که دارای مزیتهایی مانند زمان پاسخ سریعتر و قابلیت پشتیبانی ولتاژ بالاتر نسبت به دیگر کنترل کننده ها است ، جبرانساز سنکرون استاتیکی (STATCOM) می باشد. در این مقاله ، به تعیین مکان و ظرفیت بهینه STATCOM به منظور کاهش تلفات و بهبود پروفایل ولتاژ پرداخته شده است. به همین منظور از الگوریتم ترکیبی ژنتیک و کلونی مورچگان استفاده شده است. شبیه سازی بر روی شبکه نمونه 30 باسه IEEE انجام گرفته است. نتایج شبیه سازی نشان می دهد که باجایابی وتعیین ظرفیت بهینه STATCOM می توان به اهداف فوق، دست یافت.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ