سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانشجو یار

مقاله شناسایی شایستگی ها و توسعه شایستگی محوری راز بقاء و بهبود

علی م دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله شناسایی شایستگی ها و توسعه شایستگی محوری راز بقاء و بهبود عملکرد سازمان pdf دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی شایستگی ها و توسعه شایستگی محوری راز بقاء و بهبود عملکرد سازمان pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی شایستگی ها و توسعه شایستگی محوری راز بقاء و بهبود عملکرد سازمان pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی شایستگی ها و توسعه شایستگی محوری راز بقاء و بهبود عملکرد سازمان pdf :

سال انتشار: 1384

محل انتشار: دومین کنفرانس ملی مدیریت عملکرد

تعداد صفحات: 12

چکیده:

شایستگی محوری به صورت مجموعه دانسیته های سازمان برای هماهنگی بین مهارت های تولیدی مختلف و یکپارچه سازی شاخه های چندگانه تکنولوژی تعریف می گردد.شایستگی های محوری منجر به تولید محصولات جدید و ایجاد بازارهای جدید وبهبود عملکرد سازمان می گردد. به عبارت دیگر شایستگی محوری زمانی معنی دار است که دستیا به بازارهای جدید را فرام آورده، نیازهای خاص مشتریان را جوابگو باشد و تقلید از آن را دشوار نماید.
در این مقاله ، برای مشخص کردن شایستگی های محوری سازمان ها، مدلی 8 مرحله ای ارائه شده است. در این مدل، ابتدا منابع سازمانمشخص و شناسایی شده، سپس تعیین می گردد که کدام یک از منابع ذکر شده می تواند برای سازمان یک توانایی به شمار آید. س با توجه به معیارها و ویژگی های شایستگی ها، تجمیعی از قابلیت ها که شرایط و ویژگی های شایستگی را دارد شناسایی شده و در نهایت با توجه به معیارها ومشخصه های شایستگی های محوری، این شایستگی ها استخراج می شوند.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ