سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانشجو یار

مقاله ارزیابی موقعیت مکانی استقرار اماکن روستایی در شهرستان کرما

علی م دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله ارزیابی موقعیت مکانی استقرار اماکن روستایی در شهرستان کرمانشاه pdf دارای 14 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی موقعیت مکانی استقرار اماکن روستایی در شهرستان کرمانشاه pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی موقعیت مکانی استقرار اماکن روستایی در شهرستان کرمانشاه pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی موقعیت مکانی استقرار اماکن روستایی در شهرستان کرمانشاه pdf :

مقاله ارزیابی موقعیت مکانی استقرار اماکن روستایی در شهرستان کرمانشاه pdf که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان 1388 در نگرش های نو در جغرافیای انسانی (جعرافیای انسانی) از صفحه 13 تا 26 منتشر شده است.
نام: ارزیابی موقعیت مکانی استقرار اماکن روستایی در شهرستان کرمانشاه
این مقاله دارای 14 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله سکونتگاه
مقاله کرمانشاه
مقاله عوامل طبیعی
مقاله GIS

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
شهرستان کرمانشاه با مساحتی حدود 5615 کیلومتر مربع و تعداد 857 روستا در استان کرمانشاه در غرب ایران در زون زاگرس رورانده و چین خورده واقع گردیده که 229 در صد از مساحت کل استان را بخود اختصاص داده است. با توجه به اهمیت شناسایی نقش عوامل طبیعی در تعیین موقعیت مکانی سکونتگاههای روستایی و نقش این عوامل در ایجاد شرایط بسیار مستعد محیطی و یا برعکس، در پژوهش حاضر جهت بررسی وضعیت استقرار اماکن روستایی از نظر اثر عوامل طبیعی اقدام به بررسی عوامل طبیعی موثر در استقرار اماکن روستایی وپهنه بندی شهرستان بر اساس میزان نقش هریک از عوامل فوق گردیده است. به منظور دستیابی به اهداف پژوهش، 9 عامل طبیعی شامل سراب (چشمه های کارستی مهم)، رودخانه های اصلی، گسل، عناصر اقلیمی از جمله (بارش، تبخیر، دما)، ارتفاع، شیب، لیتولوژی، بعنوان عوامل موثر در مکان یابی سکونتگاهها انتخاب وبا استفاده ازروشهای آماری در محیط G.I.S پهنه بندی انجام گردید. نقشه نهایی بدست آمده موقعیت روستاها را در شرایط مناسب، متوسط و نامناسب نشان میدهد. با توجه به نتایج بدست آمده می توان، روستاهای دارای موقعیت های مختلف (نامناسب، متوسط، مناسب) را به کمک نقشه حاصله شناسایی نمود و در جلوگیری یا کاهش خطرات احتمالی ناشی از حوادث غیر مترقبه همچنین برنامه ریزی های مختلف از نقشه فوق بهره گرفت.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ