سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانشجو یار

مقاله امواج دهی توسط فناوری جدید اولتراسوند به عنوان روشی برای ا

علی م دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله امواج دهی توسط فناوری جدید اولتراسوند به عنوان روشی برای استخراج عصاره انار و بهینه سازی سنجش تاثیر آن بر میزان مهارکنندگی رادیکال آزاد DPPH pdf دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله امواج دهی توسط فناوری جدید اولتراسوند به عنوان روشی برای استخراج عصاره انار و بهینه سازی سنجش تاثیر آن بر میزان مهارکنندگی رادیکال آزاد DPPH pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله امواج دهی توسط فناوری جدید اولتراسوند به عنوان روشی برای استخراج عصاره انار و بهینه سازی سنجش تاثیر آن بر میزان مهارکنندگی رادیکال آزاد DPPH pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله امواج دهی توسط فناوری جدید اولتراسوند به عنوان روشی برای استخراج عصاره انار و بهینه سازی سنجش تاثیر آن بر میزان مهارکنندگی رادیکال آزاد DPPH pdf :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: سومین همایش ملی علوم و صنایع غذایی
تعداد صفحات: 8
چکیده:
در جامعه امروزی صنعت غذا استفاده از روغن ها گسترش زیادی پیدا کرده و در بسیاری از مواد غذایی کاربرد دارد. جلوگیری از اکسیداسیون این مواد غذایی تبدیل به دغدغه ای گردیده است. اکسیژن فعال و رادیکال های آزاد تاثیرات زیادی در بوجود آمدن سرطان ها دارند. آنتی اکسیدان ها ترکیباتی هستند که سرعت اکسیداسیون چربی ها و تولید رادیکال آزاد را بسیار کاهش می دهد. آنتی اکسیدان های سنتزی در بسیاری از مواد غذایی حساس به اکسیداسیون استفاده می شوند. تاثیرات نامطلوب این آنتی اکسیدان های مصنوعی بر سیستم بدن انسان به اثبات رسیده است. به همین منظور شناخت ترکیبات گیاهی که خاصیت آنتی اکسیدانی داشته باشند اهمیت زیادی پیدا کرده است. امروزه هزینه های زیادی برای تحقیق و پژوهش درباره شناسایی ترکیبات آنتی اکسیدانی می شود. گیاهان دارویی زیادی وجود دارد ولی تعداد معدودی از گیاهان دارای آنتوسیانین می باشد؛ به همین منظور شناخت و استخراج آنتوسیانین از منابع گیاهی امری ضروری به نظر می رسد. انار دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بالا می باشد و این تاثیرات مطلوب آن به اثبات رسیده است. مصرف انار غیر از جنبه خوراکی آن ، از دیدگاه دارویی و اثرات درمانی نیز اثرات قابل ملاحظه ای دارد. این میوه دارای مواد شیمیایی بسیاری است که در مبارزه با تصلب شرائین ، آماس سرطان و همچنین در کند کردن واکنشهای پیر شدن سلولها (Cellular aging process) مؤثر می باشد. هدف از این پژوهش تعیین بیشینه قدرت مهار رادیکال آزاد DPPH ، در استخراج عصاره به کمک فناوری اولتراسوند بود. برای بهینه سازی فرآیند در آزمونها 2 فاکتور زمان (40، 25، 10 دقیقه)، و دما (70، 55، 40 درجه سانتی گراد) مورد بررسی قرار گرفت. این طرح در 2 فاکتور و سه سطحکه شامل 13 آزمون است، توسط روش سطح پاسخ انجام شد. نتایج حاصل از آنالیز آماری جهت تعیین شرایط بهینه برای استخراج عصاره انار، زمان 1017 دقیقه و دما 5097 می باشد. مقدار EC50 که رابطه عکس با قدرت مهار رادیکال آزاد DPPH دارد در نقطه بهینه 284825 گزارش شد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ