سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانشجو یار

مقاله بررسی انگیزه تحصیل دانشجویان رشته های کشاورزی دانشگاه جامع

علی م دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی انگیزه تحصیل دانشجویان رشته های کشاورزی دانشگاه جامع علمی – کاربردی کرمان pdf دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی انگیزه تحصیل دانشجویان رشته های کشاورزی دانشگاه جامع علمی – کاربردی کرمان pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی انگیزه تحصیل دانشجویان رشته های کشاورزی دانشگاه جامع علمی – کاربردی کرمان pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی انگیزه تحصیل دانشجویان رشته های کشاورزی دانشگاه جامع علمی – کاربردی کرمان pdf :

مقاله بررسی انگیزه تحصیل دانشجویان رشته های کشاورزی دانشگاه جامع علمی – کاربردی کرمان pdf که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در 1388 در علوم ترویج و آموزش کشاورزی ایران از صفحه 89 تا 99 منتشر شده است.
نام: بررسی انگیزه تحصیل دانشجویان رشته های کشاورزی دانشگاه جامع علمی – کاربردی کرمان
این مقاله دارای 11 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله انگیزه
مقاله دانشجویان کشاورزی
مقاله دانشگاه جامع علمی – کاربردی
مقاله کرمان

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
طی سالهای اخیر مراکز جدیدی از جمله دانشگاه جامع علمی – کاربردی با هدف کاربردی کردن دانش و پرورش فارغ التحصیلانی که به صورت تخصصی بتوانند پا به عرضه کار و میدان عملی بگذارند، شکل گرفته است. از طرفی دانشجویان نیز با انگیزه های مختلفی در این دانشگاه به تحصیل می پردازند. انگیزه، نیرویی قدرتمند برای هدایت رفتار بشری است و تنوع انگیزه ها در انسان منجر به تنوع نیاز در او شده و وی را وادار به تلاش برای رفع این نیازها کرده است. انگیزه ها علاوه بر این که تاثیر مستقیم بر عملکرد و کارایی فارغ التحصیلان دارد، می تواند موفقیت آنها و همچنین تا حدودی تاثیرگذاری بر تولید را پیش بینی کرده و معیاری برای سیاست گذاری در بخش آموزش کشاورزی باشد. در این تحقیق پیمایشی که از پرسشنامه برای جمع آوری اطلاعات استفاده شده است انگیزه های تحصیلی دانشجویان رده کاردانی رشته های کشاورزی در حال تحصیل در دانشگاه علمی – کاربردی کرمان مورد بررسی قرار گرفته است. روایی پرسشنامه از طریق روایی صوری مورد سنجش قرار گرفت و پایایی آن با روش کرونباخ آلفا بین 68/0 تا 79/0 محاسبه گردید. با توجه به معدود بودن جامعه آماری، به جای نمونه گیری، سرشماری انجام شد و نهایتا داده های 185 پرسشنامه قابل قبول، با استفاده از نرم افزار آماری SPSS تجزیه و تحلیل گردید. نتایج نشان می دهد که که عواملی مانند جذابیت رشته کشاورزی، علاقمندی دانشجویان به این رشته، خدمت به جامعه، نگریستن به رشته کشاورزی به عنوان علم و; از جمله فاکتورهای انگیزشی دانشجویان می باشد. ضمن اینکه دانشجویان شاغل و غیرشاغل در شش زمینه انگیزشی تفاوت معنی دار با هم دارند. تبلیغات و اطلاع رسانی در راستای معرفی رشته های کشاورزی، تغییر در شیوه پذیرش دانشجو و انجام پژوهش در خصوص سنجش کارایی فارغ التحصیلان از پیشنهادات این مقاله می باشد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ