سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانشجو یار

مقاله بررسی فلورستیکی و ویژگی های زیستی گیاهان دارویی کوه های خن

علی م دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی فلورستیکی و ویژگی های زیستی گیاهان دارویی کوه های خنوب غرب یاسوج (دشتروم، نقاره خانه، چیتاب و…) استان کهگیلویه و بویر احمد pdf دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی فلورستیکی و ویژگی های زیستی گیاهان دارویی کوه های خنوب غرب یاسوج (دشتروم، نقاره خانه، چیتاب و…) استان کهگیلویه و بویر احمد pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی فلورستیکی و ویژگی های زیستی گیاهان دارویی کوه های خنوب غرب یاسوج (دشتروم، نقاره خانه، چیتاب و…) استان کهگیلویه و بویر احمد pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی فلورستیکی و ویژگی های زیستی گیاهان دارویی کوه های خنوب غرب یاسوج (دشتروم، نقاره خانه، چیتاب و…) استان کهگیلویه و بویر احمد pdf :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: دومین همایش ملی گیاهان دارویی و کشاورزی پایدار
تعداد صفحات: 13
چکیده:
منطقه مورد مطالعه در جنوب غربی شهرستان یاسوج در استان کهگیلویه و بویر احمد واقع شده است. مناطق مورد مطالعه از دو بخش کوهستانی و دشت و با حداقل ارتفاع 1542 متر در نقاره خانه و حداکثر 2800 متر در دیلگون و انواع متنوعی از زیستگاه های طبیعی و پوشش گیاهی تشکیل شده است. با بررسی منابع علمی و انجام تحقیقات میدانی گیاهان دارویی این مناطق جمع آوری شناسایی و گونه های مهم از لحاظ فلورستیکی – ویژگی های زیستی و جغرافیایی مورد بررسی قرار گرفت.300 گونه شناسایی شد که از این 300 گونه 104 گونه گیاه دارویی بوده است. 104 گونه گیاه دارویی شناسایی شده به 41 تیره و 89 جنس تعلق دارد. از بین تیره های گیاهی تیره Compositae با 12 جنس و 15 گونه ، Labiateae با 9 جنس و 12 گونه ، Papilionaceae با 8 جنس و 8 گونه ، Crucifera با 7 جنس و 7 گونه و Rosaceae با 6 جنس و 8 گونه مهمترین تیره های گیاهی از نظر تعداد گونه جمع آوری شده را تشکیل دادند. از نظر ناحیه رویشی IT با 36 درصد، IT-ES با 51 درصد، IT-ES-Nbs با 6 درصد، IT-M با 2 درصد، IT-Nbs با 3 درصد و IT-OS با 2 درصد مهمترین نواحی رویشی گیاهان را شامل می شوند. از نظر فرم رویشی Th و Hem با 37 درصد ، Ph با 15 درصد، Ge با 7 درصد و Ch با 4 درصد مهمترین اشکال زیستی عناصر گیاهی را تشکیل می دهند. بسیاری از گونه ها دارای انتشار ایرانی-تورانی ، عمان و سندین هستند و در ارتفاع 1542 تا 2337 ار سطح دریا پراکنش داشته و جمع آوری شده اند. از نظر ارتفاعی گیاهان جمع آوری شده در حداقل ارتفاع 1543 متر در نقاره خانه و حداکثر ارتفاع 2800 متر در دیلگون جمع آوری شده اند.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ