سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانشجو یار

مقاله نقش برنامهریزی شهری در کاهش اثرات مخرب سوانح طبیعی در بافت

علی م دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله نقش برنامه‌ریزی شهری در کاهش اثرات مخرب سوانح طبیعی در بافت‌های تاریخی شهرها pdf دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش برنامه‌ریزی شهری در کاهش اثرات مخرب سوانح طبیعی در بافت‌های تاریخی شهرها pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش برنامه‌ریزی شهری در کاهش اثرات مخرب سوانح طبیعی در بافت‌های تاریخی شهرها pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش برنامه‌ریزی شهری در کاهش اثرات مخرب سوانح طبیعی در بافت‌های تاریخی شهرها pdf :

سال انتشار: 1385

محل انتشار: اولین همایش ملی مدیریت بحران زلزله در شهرهای دارای بافت تاریخی

تعداد صفحات: 21

چکیده:

بافت‌های تاریخی جزئی از سرمایه‌‌های فرهنگی ما هستند و حکم اندوخته‌هایی متراکم را دارند. این بافت‌ها همراه با گنجینه‌هایی از خاطرات اجتماعی و شیوه‌های اندیشیدن و زیستن گذشتگان؛ در گذر زمان در مسیر افت کیفیت ناشی از: تأثیر آب و هوا، جابجایی زمین، ارتعاشات ناشی از رفت و آمد اتومبیل‌ها، نگهداری نامناسب و نامطلوب؛ فرسوده، ناپایدار و آسیب‌پذیر گشته‌اند. از عوامل عمده آسیب رسان به این بافت‌ها حوادث و سوانح غیر مترقبه طبیعی می‌باشد.
با نگرش بر وضعیت و ریسک‌پذیری بالای این بافتها و سکونت و معیشت میلیون‌ها نفر از هموطنان در آنها، لزوم آمادگی برای مقابله با بحران‌های طبیعی و نیز انجام اقداماتی برای کاهش تأثیرات بلایای طبیعی آشکار است.
از این رو مقاله حاضر به دنبال شناخت راهکارهایی است که مدیریت بحران با اجرای آنها بتواند اثرات مخرب بلایای طبیعی را در بافتهای تاریخی تقلیل دهد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ