سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانشجو یار

مقاله بررسی تاثیرعوامل اقلیمی برگردشگری بااستفاده ازشاخص اقلیم گ

علی م دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی تاثیرعوامل اقلیمی برگردشگری بااستفاده ازشاخص اقلیم گردشگری TCI نمونه موردی روستای ریجاب شهرستان دالاهو pdf دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیرعوامل اقلیمی برگردشگری بااستفاده ازشاخص اقلیم گردشگری TCI نمونه موردی روستای ریجاب شهرستان دالاهو pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیرعوامل اقلیمی برگردشگری بااستفاده ازشاخص اقلیم گردشگری TCI نمونه موردی روستای ریجاب شهرستان دالاهو pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیرعوامل اقلیمی برگردشگری بااستفاده ازشاخص اقلیم گردشگری TCI نمونه موردی روستای ریجاب شهرستان دالاهو pdf :

سال انتشار: 1391
محل انتشار: اولین همایش ملی گردشگری و طبیعت گردی ایران زمین
تعداد صفحات: 9
چکیده:
گردشگری روستایی یکی از شاخه های فرعی صنعت گردشگری است که عده ای آن را بخشی از بازار گردشگری وعده ای دیگرسیاستی برای توسعه روستایی قلمداد می کنند. در این پژوهش با استفاده از شاخص اقلیم آسایش گردشگری Tourism climate index و همچنین با استفاده از امکانات GIS در میان یابی، تعمیم داده های نقطه ای به پهنه ای و ترکیب نقشه ها، زمان های مساعد جهت حضور گردشگران در روستای ریجاب مشخص شده است. نتایج حاصل از این پژوهش نشان می دهد،ازنظرشاخص اقلیم گردشگری TCI ماه های اردیبهشت، خرداد، تیر، شهریورو مهر شرایط ایده آل و رتبه ای بالا بوده که اینشرایط نشان دهنده بهترین ماه های سال از لحاظ اقلیمی برای حضور گردشگر در روستای ریجاب می باشد. همچنین وضعیت شاخص اقلیم آسایش گردشگری روستای ریجاب در ماه مرداد عالی و مطلوب بوده، درماه فروردین با شروع فصل بهار و افزایش دما، کاهش میزان بارش و تعدیل هوا و همچنین درآبان با شروع فصل پاییزاین روستا از شرایط نسبتا خوبی برخوردار می باشد. در ماه های بهمن و اسفند وضعیت توریسم و گردشگری درحدمرزی قرار داشته و در نهایت در ماه های آذر و دی شاخص اقلیم آسایش گردشگری روستای ریجاب دارای رتبه ای نامطلوب می باشد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ