سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانشجو یار

مقاله بررسی مطابقت تعاریف، نظریات و الگوها در راه اندازی کسب و ک

علی م دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی مطابقت تعاریف، نظریات و الگوها در راه اندازی کسب و کار و ارائه یک مدل پیشنهادی: مطالعه موردی یک کارآفرین pdf دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی مطابقت تعاریف، نظریات و الگوها در راه اندازی کسب و کار و ارائه یک مدل پیشنهادی: مطالعه موردی یک کارآفرین pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مطابقت تعاریف، نظریات و الگوها در راه اندازی کسب و کار و ارائه یک مدل پیشنهادی: مطالعه موردی یک کارآفرین pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی مطابقت تعاریف، نظریات و الگوها در راه اندازی کسب و کار و ارائه یک مدل پیشنهادی: مطالعه موردی یک کارآفرین pdf :

سال انتشار: 1386

محل انتشار: اولین کنفرانس ملی کارآفرینی، خلاقیت و سازمانهای آینده

تعداد صفحات: 20

چکیده:

توسعه و شکوفایی بخش اعظمی از اقتصاد جوامع گوناگون در دنیای امروز وابسته به مکانیزم هایی است که در آن کسب و کارهای جدید شکل یافته و توسعه می یابند. در این میان، افراد کارآفرین هر جامعه نقس اصلی را در ایجاد این کسب و کار و کارها ایفا می نمایند. از آنجا که در کشور ما کارآفرینی یک پدیده جدید تلقی می شود، با هدف توسعه و ترویج هر چه بیشتر آنو انجام یک مطالعه موردی بومی، در این پژوهش سعی گردیده است تا به مطالعه موردی یک کارآفرین موفق ایرانی بر پایه ویژگی ها، نگرش و گرایش کارآفرینانه وی و مقایسه این موارد با ادبیات و نظریه های متداول کارآفرینی پرداخته شود. بر همین اساس، ضمن معرفی کارآفرین موفق، "جناب آقای محمدتقی هوشیار" و دستاوردهای گرانقدر و کارآفرینانه ایشان، به تقابل نظریه هایی از کارآفرینی که به تواتر در ادبیات کارآفرینی مطرح گردیده و روایی و اعتبار این اصول از این منظر اهتمام شده است. در بحث و تحلیل این مقاله، به همراه ارائه مدلی جامع در فرآیند راه اندازی کسب و کار مستقل توسط کارآفرین، تاثیر مولفه های تشکیل دهنده این مدل بر موفقیت آقای هوشیار بررسی و مطابقت و تعاریف گوناگون از کارآفرین و کارآفرینی، خصایص متداول، سوابق و پیشینه های کارآفرینان با داده های جمع آوری شده از این مطالعه موردی ارزیابی شده و تحلیل ها و نتایج مناسبی در پی آن ارائه می گردد. جالب توجه است که ما حاصل بسیاری از این تحلیل ها نشان می دهد که تعاریف و نظریات معتبر در عرصه کارآفرینی به شکلی معنادار با داده های جمع آوری شده در این مطالعه موردی هم پوشانی دارد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ