سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانشجو یار

مقاله مدلسازی جداسازی نیتروژن از گاز توسط تکنولوژی غشایی ( مورد

علی م دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله مدلسازی جداسازی نیتروژن از گاز توسط تکنولوژی غشایی ( مورد مطالعاتی گاز خوراک پتروشیمی زاگرس) pdf دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدلسازی جداسازی نیتروژن از گاز توسط تکنولوژی غشایی ( مورد مطالعاتی گاز خوراک پتروشیمی زاگرس) pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدلسازی جداسازی نیتروژن از گاز توسط تکنولوژی غشایی ( مورد مطالعاتی گاز خوراک پتروشیمی زاگرس) pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدلسازی جداسازی نیتروژن از گاز توسط تکنولوژی غشایی ( مورد مطالعاتی گاز خوراک پتروشیمی زاگرس) pdf :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: اولین همایش ملی تکنولوژی های نوین در شیمی و پتروشیمی
تعداد صفحات: 8
نویسنده(ها):
سعید نعیمی پور – کارشناسی ارشد مهندسی شیمی- فرآیند، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر

چکیده:
بیشترین داده های جذب سطحی بوسیله معادله کلاسیک لانگمور بسیار خوب شرح داده شد. انتقال جرم از میان غشاءبرای سطح نفوذ به وسیله معادله استفان ماکسول به خوبی مدل شد. یکی از مشکلات عمده که در مراحل جداسازی وتفکیک فرآیندهای غشایی همراه است و منحصر به کاربرد گسترده در فرآیندهای صنعتی است، کاهش در سرعت جریان می باشد. این کار به علت تشکیل محلول غلیظ شده نزدیک سطح غشاء رخ می دهد. به منظور حل معادله انتقال جرم،پروفایل سرعت مورد ارزیابی قرار گرفت. برای پیش بینی میزان رشد لایه مرزی پلاریزاسیون غلظتی در امتداد یک غشاءلوله ای، حل عددی معادلات نایوراستوکس کوپل شده و معادلات انتقال جرم، توسعه داده شد. مکانیسم های انتقال جرم بوسیله معادله دو بعدی نفوذ از طریق روابط ریاضی ارزیابی شد. بوسیله نرم افزار مطلب معادلات دو بعدی تفاضلات محدود حل شد. هدف این مطالعه بررسی کمیتی و اثرات شرایط عملیاتی متفاوت ( بعنوان مثال عدد رینولدز) روی ضخامت لایه مرزی غلظتی در طی یک جریان متقاطع است

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

مقاله تاثیر حضور خاک رس اصلاح شده برسختی ناشی از پیری نانوکامپوز

علی م دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله تاثیر حضور خاک رس اصلاح شده برسختی ناشی از پیری نانوکامپوزیت بر پایه لاستیک طبیعی pdf دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر حضور خاک رس اصلاح شده برسختی ناشی از پیری نانوکامپوزیت بر پایه لاستیک طبیعی pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر حضور خاک رس اصلاح شده برسختی ناشی از پیری نانوکامپوزیت بر پایه لاستیک طبیعی pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر حضور خاک رس اصلاح شده برسختی ناشی از پیری نانوکامپوزیت بر پایه لاستیک طبیعی pdf :

سال انتشار: 1385

محل انتشار: یازدهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ایران

تعداد صفحات: 6

نویسنده(ها):

مهرداد کوکبی – دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده فنی مهندسی ، گروه مهندسی پلیمر
سمانه خانلری – دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده فنی مهندسی ، گروه مهندسی پلیمر
آفاق مرشدی –

چکیده:

استفاده از تقویت کنند ههای نانو متری خاک رس روشی نوین در بهبود کارایی ماتریسهای پلیمری است که بدون تحمیل هزین ههای گزاف ،بهبود قابل توجهی در نانو کامپوزیت حاصل به وجود می آید . افزایش دوام محصولات بر پایه لاستیک در برابر شرایط جوی ، از جنبه حفظ کیفیت و صرفه جویی در مصرف مواد اولیه مورد توجه است. استفاده از نانو ذرات خاک رس در ماتریس الاستومری موجب افزایش مقاومت در برابر پیری ناشی از قرار گرفتن در شرایط کاربری و گذشت زمان می شود . در این تحقیق سختی ناشی از پیری نانو کامپوزیتهای حاوی مقادیر مختلف خاک رس بر پایه لاستیک طبیعی بررسی شده است. نتایج بیانگرکاهش میزان افزایش سختی در نانوکامپوزیت در مقایسه با لاستیک خالص به بیش از 55 % تنها در ازای افزودن 3% خاک رس است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

مقاله بررسی نقش مدیران بحران در حمایت روانی افراد متأثر از بلایا

علی م دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی نقش مدیران بحران در حمایت روانی افراد متأثر از بلایا pdf دارای 1 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش مدیران بحران در حمایت روانی افراد متأثر از بلایا pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش مدیران بحران در حمایت روانی افراد متأثر از بلایا pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش مدیران بحران در حمایت روانی افراد متأثر از بلایا pdf :

سال انتشار: 1385

محل انتشار: سومین کنگره بین المللی بهداشت، درمان و مدیریت بحران در حوادث غیرمترقبه

تعداد صفحات: 1

نویسنده(ها):

مهدیه جباری نوقابی – دانشگاه جامع علمی کاربردی هلال احمر ایران

چکیده:

از عمده ترین مشکلاتی که با بروز بلایای طبیعی در قربانیان ناشی از این حوادث بروز می کند ، اخـت لالات روانی پس از حادثه می باشد و مدیران به عنوان نبض تپنده امداد در صحنه آسیب، نقش مؤثری در ارائه خدمات و حمایت روانی به افراد حادثه دیده بر عهده دارند . هدف اصلی این مقاله، بررسی نقش و نحوه عملکرد مدیران در زمینه روانشناختی حادثه با بازیابی روانی، کاهش فـش ار روانـی و تنش ناشی از بلایا در افراد متأثر از حادثه و پیاده کردن بحث حمایت روانی در گردونه امداد تا توسعه می باشد .
سؤالات اصلی پژوهش عبارتند از :
– 1 آیا مدیران بحران از سطح روانی جامعه تحت پوشش خودآگاهی کافی دارند؟
– 2 ایجاد سامانه مدیریت حمایت روانی تا چه میزان از فشارهای روانی ناشی از بلایا خواهد کاست؟
– 3 چه اقدامات و راهکارهای حمایتی در مرحله قبل، حین و بعد از بحران می توان ارائه نمود؟
روش تحقیق مورد استفاده ترکیبی از روش مصاحبه، پرسشنامه ، تحلیلی و کتابخانه ای می باشد . ابزار تحقیق کتابخانه ای، کتب ،مجلات، پایان نامه ها و استفاده از اطلاعات اینترنت است .
پرسشنامه هایی نیز تهیه گردید که توسط رؤسای شعب جمعیت هلال احمر خراسان رضوی و چند نفـر از صـاحب نظـران در عرصه روانشناسی تکمیل گشته و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت .
در طی مقاله نشان خواهیم داد که ارائه راهک ارها در 3 مرحله قبل، حین و پـس از بحـران تـا چـه حـد بـر کـاهش اسـترس و فشارهای روانی در امدادگران و دیگر قربانیان حوادث اثر مطلوب خواهد گذاشت . مدیران در مرحله قبل از سانحه با برنامه ریزی صحیح و اصولی در همه مقوله هـای آمـوزش، پـژوهش، تـشکیل تـیم حمایـت روانی، هماهنگی ب ین بخشی، برگزاری مانور، تأمین بودجه و نیروی انسانی، خرید وسایل مورد نیـاز ماننـد تهیـه سـبد حمایـت روانی، قدرت پاسخگویی در زمان بحران را تا حد زیادی بالا می برند . در مرحله حین سانحه، اعزام فوری تیم های مداخلات روانی، برآورد اولیه آسیب، تـأمین نیازهـای پزشـکی و غـذا یی و امنیـت آسیب دیدگان ،ایجاد انسجام بین افراد ، انجام مداخلات روانی و .… از جمله اقدامات مؤثر در کـاهش اثـرات روانـی و اسـترس پس از حادثه می باشد . انجام ملاحظات تخصصی روانشناختی و توانبخشی، شناسایی آسیب دیدگان و تشویق آنان به شرکت در روند بازسازی از جمله راهکارهای مرحله پس از سانحه می باشد . بررسی نتایج حاصل نشان می دهد بین نقش مدیران در ایجاد سامانه خدمات روانی بـه آسـیب دیـدگان و قربانیـان حادثـه بـا کاهش تنش و بازیابی روانی در آنها رابطه معنی داری وجود دارد . به طوریکه هر چه این سامانه به صورت درست و اصولی و منظم اجرا شود سرعت بازتوانی قربانیان حادثـه بـه شـرایط زنـدگی عادی بیشتر خواهد بود .

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

مقاله جایگاه دیدن و فرآیند بینایی در هنر عکاسی pdf

علی م دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله جایگاه دیدن و فرآیند بینایی در هنر عکاسی pdf دارای 120 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله جایگاه دیدن و فرآیند بینایی در هنر عکاسی pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله جایگاه دیدن و فرآیند بینایی در هنر عکاسی pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله جایگاه دیدن و فرآیند بینایی در هنر عکاسی pdf :

اندیشه‌ انتقادی‌ در باب‌ عکاسی‌ در سده‌ی‌ بیستم‌، بحث‌هایی‌ در قبال‌ قبول‌ عکاسی‌ به‌ عنوان‌ یک‌ شکل‌ هنری‌ درابتدای‌ این‌ قرن‌، آثاری‌ در باره‌ تأثیر عکاسی‌ بر رسانه‌های‌ هنری‌ قدیمی‌تر، تحول‌ تاریخ‌ این‌ رسانه‌ و آثار آخر نویسندگان‌ و در راستای‌ ارائه‌ی‌ نظریه‌ی‌ در باره‌ این‌ رسانه‌ را در بر می‌گیرد.
بسیاری‌ از آثار متأخر در زمینه‌ عکاسی‌ معطوف‌ به‌ جریانهای‌ گوناگون‌ اندیشه‌ی‌ پسی‌مدرن‌ در راستای‌ شالوده‌شکنی‌مدرنیسم‌ در هنر است‌.
در نظر نویسندگان‌ و هنرمندانی‌ که‌ این‌ آثار اخیر را عرضه‌ کرده‌اند، پسی مدرنیسم‌ را بحرانی‌ در فرآیند بازنمایی‌ غرب‌تعریف‌ کرد و عکاسی‌ نقش‌ بسیار مهمی‌ را در آن‌ ایفا کرده‌ است‌.
بسیاری‌ از نظریه‌پردازان‌ مطرح‌ حوزه‌ی‌ عکاسی‌ را به‌ خاطر سرشت‌ بینا رشته‌ایی‌اش‌ مورد توجه‌ قرار می‌دهند. شاید تنها خصلت‌ غالب‌ این‌ رسانه‌ انعطاف‌پذیری‌اش‌ باشد. این‌ نکته‌ با کاربردهای‌ گوناگون‌ این‌ رسانه‌ در عرصه‌ فرهنگ‌روشن‌ می‌شود. کاربردهایی‌ که‌ تنها بخش‌ اندکی‌ از آنها وجه‌ی‌ هنری‌ دارند.
نخستین‌ تاریخ‌ جامع‌ عکاسی‌ بو مونت‌ نیوهال‌ بود. به‌ عنوان‌ کاتالوگ‌ نمایشگاهی‌ در «موزه‌ هنر مدرن‌» با نام‌ «عکاسی‌: 1937-1839» نوشته‌ بود، که نقش‌ بسیار مهمی‌ در مورد پذیرش‌ قرارگرفتن‌ عکاسی‌ به‌ عنوان‌ یک‌ شکل‌ هنری‌ مشروع‌ ایفاکرد.
در اوایل‌ سده‌ بیستم‌، شکافی‌ میان‌ دو گونه‌ عکاسی‌ در آمریکا پدید آمد؛ گونه‌یی‌ که‌ از خصلت‌ اجتماعی‌ این‌ رسانه‌ بهره‌می‌گرفت‌ و گونه‌‌ئی‌ که‌ با برداشت‌ ناب‌گرایانه‌ی‌ عکاسی‌ «هنری‌» همخوان‌ بود.

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

مقاله طراحی مگنت های مغناطیسی درکنترل باز و بسته شدن سوپاپ pdf

علی م دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله طراحی مگنت های مغناطیسی درکنترل باز و بسته شدن سوپاپ pdf دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی مگنت های مغناطیسی درکنترل باز و بسته شدن سوپاپ pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی مگنت های مغناطیسی درکنترل باز و بسته شدن سوپاپ pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی مگنت های مغناطیسی درکنترل باز و بسته شدن سوپاپ pdf :

سال انتشار: 1392

محل انتشار: هفتمین کنفرانس دانشجویی مهندسی مکانیک

تعداد صفحات: 6

نویسنده(ها):

بهروز صادقیان – دانشجوی گروه مهندسی هوا و فضا، دانشکده فنی مهندسی، دانشگاه صنعتی مالک اشتر
شهرام یوسفی – دانشیار گروه مهندسی هوا و فضا، دانشکده فنی مهندسی، دانشگاه صنعتی مالک اشتر
سیدرضا خیام حسینی – دانشجوی گروه مهندسی برق، دانشکده فنی مهندسی، دانشگاه شهرکرد
تورج صادقیان – دانشجوی گروه مهندسی برق، دانشکده فنی مهندسی، دانشگاه شهرکرد

چکیده:

در موتورهای چهار زمانه عادی برای هر سیلندر دو سوپاپ وجوددارد، هر کدام از سوپاپها با استفاده از بادامک بالا و پائین می شوند و شکل بادامک تعیین کننده زمان بندی هر سوپاپ می باشد. امااستفاده از موتور هایی بازمانبندی متغیر سوپاپها 1 قدم بعدی برایبهبود عملکرد حاصل از موتورها انتخاب شد. منظور از زمان بندی متغیرسوپاپ این است که با توجه به سیکل احتراق و سرعت موتور،زمان مناسب باز و بسته شدن و مدت باز بودن سوپاپ تنظیم شود. در سیستم های در حال حاظر جهت کنترل زمان بندی سوپاپ از موتور هیدرولیکی و بادامک جهت کنترل استفاده می شود . اماطراحی و ساخت سیستم ما از تکنولوژی مدرن تر استفاده کرده است. به طوری که در این سیستم به جای استفاده از موتور هیدرولیکی برای کنترل زمان بندی متغیر و حرکت سوپاپ ، از مگنت های مغناطیسی استفاده شد. در این سیستم بر خلاف سیستمهای قبلی، بادامک، میل بادامک، اسبک، میل اسبک و بسیاری از قطعات مکانیکی حذف می شوند. این مگنت ها شامل سیم پیچ هایی می باشد که با قطع و وصل شدن جریان برق خاصیت مغتاطیسی پیدا می کنند. برای هر سوپاپ دو مگنت یکی جهت بازکردن و دیگری جهت بستن سوپاپ به همراه فنر استفاده شده است. درطراحی این سیستم از پارامترهای دینامیکی و مغناطیسی زیادی استفاده شده است و محدودیت های هندسی زیادی در طراحی آن دخیل می باشد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ