سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانشجو یار

مقاله بررسی تاثیر کودهای شیمیایی، دامی، عناصر ریزمغذی و تقلفبقی

علی م دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی تاثیر کودهای شیمیایی، دامی، عناصر ریزمغذی و تقلفبقی بر عملکرد گل و اسانس گیاه دارویی بابونه (Matricaria chamomil) pdf دارای 4 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر کودهای شیمیایی، دامی، عناصر ریزمغذی و تقلفبقی بر عملکرد گل و اسانس گیاه دارویی بابونه (Matricaria chamomil) pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر کودهای شیمیایی، دامی، عناصر ریزمغذی و تقلفبقی بر عملکرد گل و اسانس گیاه دارویی بابونه (Matricaria chamomil) pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر کودهای شیمیایی، دامی، عناصر ریزمغذی و تقلفبقی بر عملکرد گل و اسانس گیاه دارویی بابونه (Matricaria chamomil) pdf :

سال انتشار: 1388

محل انتشار: ششمین کنگره علوم باغبانی ایران

تعداد صفحات: 4

نویسنده(ها):

ابوالفضل توسلی – دانشجوی دکتری اکولوژی دانشگاه زابل
احمد قنبری – دانشیار دانشکده کشاورزی دانشگاه زابل
یوسف پای گذار – دانشجوی کارشناسی ارشد زراعت دانشگاه زابل
احمد احمدیان – دانشجوی دکتری اکولوژی دانشگاه زابل

چکیده:

این آزمایش در سال 1386 در مزرعه ای واقع در 5 کیلومتری غرب شهر شیروان، در قالب طرح بلوک های کامل تصادفی با هشت تیمار شامل: عدم کوددهی (A1)، صد درصد کود شیمیایی (A2)، صد درصد کود دامی (A3)، محلول پاشی عناصر ریزمغذی (A4)، پنجاه درصد کود شیمایی+ 50 درصد کود دامی (A5)، صد درصد کود شیمیایی+محلول پاشی عناصر ریزمغذی (A6)، صد درصد کود دامی+محلول پاشی عناصر ریزمغذی (A7) و 50 درصد کود دامی+ 50درصد کود شیمیایی+ محلول پاشی عناصر ریز مغذی (A8) در سه تکرار انجام شد. عملکرد گل تازه، گل خشک، میزان و عملکرد اسانس گل مورد تجزیه و تحلیل آماری قرار گرفت. نتایج به دست آمده نشان داد که بیشترین عملکردگل تازه و گل خشک از تیمار A6 حاصل شد و بین این تیمار با تیمار A2 تفاوت معنی داری وجود نداشت. بیشترین میزان درصد اسانس گل از تیمار A5 حاصل گردید. بیشترین مقدار عملکرد اسانس نیز از تیمار A8 حاصل شد و بین این تیمار با تیمار A5 تفاوت معنی داری مشاهده نشد. به طور کلی نتایج کودهای شیمیایی در تلفیق با کودهای دامی می توانند منجر به بهبود عملکرد کمی و کیفی گیاه دارویی بابونه در مقایسه با کاربرد جداگانه هر یک از آنها شوند.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

مقاله صکوک، ابزاری مناسب برای جانشینی اوراق قرضه pdf

علی م دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله صکوک، ابزاری مناسب برای جانشینی اوراق قرضه pdf دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله صکوک، ابزاری مناسب برای جانشینی اوراق قرضه pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله صکوک، ابزاری مناسب برای جانشینی اوراق قرضه pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله صکوک، ابزاری مناسب برای جانشینی اوراق قرضه pdf :

سال انتشار: 1387

محل انتشار: همایش اقتصاد اسلامی و توسعه

تعداد صفحات: 21

نویسنده(ها):

محمدحسن فطرس – دانشیار اقتصاد دانشگاه بوعلی سینا
حسین محمودی – کارشناس ارشد اقتصاد

چکیده:

این مقاله به تعریف، بررسی و تأثیر استفاده از اوراق صکوک اجاره در فرآیند تأمین مالی می پردازد. در این مطالعه ابتدا تأمین سرمایه به عنوان یکی از مباحث اصلی برای شروع و یا ادامه فرآیند تولید و روش تبدیل به اوراق بهادار کردن دارایی ها به عنوان یکی از روشهای تأمین سرمایه مورد توجه قرار می گیرد. اوراق قرضه به عنوان یکی از ابزارهای این روش بیان می شود و مشکل اوراق قرضه در قانون بانکداری بدون ربا و اثرات حذف بهره در این قانون مورد بررسی قرار می گیرد. سپس جانشین فعلی اوراق قرضه در بانکداری بدون ربا که همان اوراق مشارکت باشد، تعریف و مورد ارزیابی قرار گرفته و نواقص و ایرادهای آن مطرح می شود و لزوم تعریف و بکارگیری ابزار جدید مالی جایگزین اوراق قرضه مورد تأکید قرار می گیرد. در قسمت اصلی مقاله اوراق بهادار اسلامی یا همان صکوک و به ویژه صکوک اجاره تعریف و از جنبه های مختلف تطابق با قانون و شرع، مزایا و معایب، شباهت و تفاوت با اوراق قرضه متعارف و تجربه و عملکرد سایر کشورها در رابطه با انتشار اوراق صکوک مورد توجه قرار می گیرد. در انتهای مقاله نیز با تأکید بر سه ویژگی قانونی بودن، مقبول واقع شدن و کارا بودن، نتیجه گیری می شود این اوراق جایگزینی مناسب و مفید برای اوراق قرضه و اوراق مشارکت می باشد و بر اقدام دولت برای تعریف،حمایت و به کار گیری این ابزار جدید مالی در اقتصاد ایران تأکید می شود.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

مقاله ارزیابی پایداری ابعادی چوب صنوبر (Populus alba) با بهره گی

علی م دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله ارزیابی پایداری ابعادی چوب صنوبر (Populus alba) با بهره گیری از امولسیون پارافین، کواترنری آمونیوم و نشاسته هیدراته به روش سلول پر pdf دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی پایداری ابعادی چوب صنوبر (Populus alba) با بهره گیری از امولسیون پارافین، کواترنری آمونیوم و نشاسته هیدراته به روش سلول پر pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی پایداری ابعادی چوب صنوبر (Populus alba) با بهره گیری از امولسیون پارافین، کواترنری آمونیوم و نشاسته هیدراته به روش سلول پر pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی پایداری ابعادی چوب صنوبر (Populus alba) با بهره گیری از امولسیون پارافین، کواترنری آمونیوم و نشاسته هیدراته به روش سلول پر pdf :

مقاله ارزیابی پایداری ابعادی چوب صنوبر (Populus alba) با بهره گیری از امولسیون پارافین، کواترنری آمونیوم و نشاسته هیدراته به روش سلول پر pdf که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار و تابستان 1389 در صنایع چوب و کاغذ ایران از صفحه 79 تا 89 منتشر شده است.
نام: ارزیابی پایداری ابعادی چوب صنوبر (Populus alba) با بهره گیری از امولسیون پارافین، کواترنری آمونیوم و نشاسته هیدراته به روش سلول پر
این مقاله دارای 11 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله امولسیون پارافین
مقاله کواترنری آمونیم
مقاله نشاسته هیدراته
مقاله پایداری ابعادی
مقاله صنوبر

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: منصوریار ایرج

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
پایداری ابعادی یکی از ویژگی های چوب های مورد بهره گیری در فضای باز و در خارج ساختمان می باشد، در این پژوهش برای کنترل رطوبت و ایجاد پایداری ابعاد، امولوسیون ترکیبی از پارافین درسه سطح صفر، سه و پنج درصد و کواترنری آمونیم در سه سطح صفر، یک و نیم و دو و نیم درصد و نشاسته هیدراته با نسبت های وزنی صفر، یک و دو درصد مورد بررسی قرارگرفته است و ویژگی های فیزیکی شامل واکشیدگی شعاعی ، مماسی و طولی اندازه گیری شده است. نتایج نشان دادند برای بهینه سازی کیفیت فیزیکی و پایداری ابعادی امولسیون پارافین پنج درصد و کواترنری آمونیم صفر تا یک و نیم درصد و نشاسته صفر تا یک درصد مناسب می باشد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

مقاله سنبل Hyacinthus pdf

علی م دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله سنبل Hyacinthus pdf دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله سنبل Hyacinthus pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سنبل Hyacinthus pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله سنبل Hyacinthus pdf :

سنبل Hyacinthus

سنبل گیاهی است به رنگ¬های متنوع و گل های نسبتاً فراوان که همزمان با شروع فصل بهار دیده می‌شود. نام جنس این گیاه Hyacinthus است. سنبل گیاهی پیازی و پات پلنت Pot plant است و کمتر از آن به عنوان گل شاخه بریده استفاده می¬شود، بلکه بیشتر مصرف آن بصورت گیاه گلدانی است.

معمولاً پیاز¬های نیمه مقاوم به سرمای این گیاه را پیش رس می¬کنند تا در عید نوروز از گل آن‌ها استفاده کنند. پیاز¬های سنبل را در محیطی با خاک سبک و غنی از مواد غذایی کشت می¬کنند. اما برای کاشت این پیاز¬ها باید دو نکته را مورد توجه قرار داد :

1)3 تا 4 سانتی‌متر از انتهای پیازها خارج از خاک قرار گیرد. همه طول پیاز را در داخل خاک قرار ندهید؛
2) بعد از کاشت پیاز¬ ابتدا مدتی در حرارت پایین باشد، تا حجم مناسب و لازم ریشه در روی پیاز‌ها تشکیل شود. سپس این پیاز¬ها را به مکان گرم با درجه حرارت حدود 15 درجه انتقال ¬دهید تا رشد اندام‌های هوایی آغاز شود. چنانچه نحوه تشکیل ریشه بخوبی انجام نگیرد استقرار گیاه در خاک و رشد و نمو بعدی گیاه با موفقیت همراه نخواهد بود.

برای به گل رفتن و دوام گل‌های سنبل، قبل از کاشت باید پیازها تیمار حرارتی شوند. سنبل-های کاملاً درشت قبل از برداشت برای مدتی در دمای 15 درجه سانتیگراد، سپس حداقل به مدت 6 هفته در دمای 9 درجه سانتی‌گراد نگهداری شوند و بعد از آن برای کاشت گیاه شرایط و مواردی را که قبلاً گفته¬ شد را به همان ترتیب اجرا کنید تا یک سنبل پر گل داشته باشید.

 

تکثیر سنبل بوسیله پیازچه¬های محدود و کم آن صورت می¬گیرد. معمولاً برای افزایش تعداد پیازچه¬ها در سطح قاعده پیاز خراش¬های مثلثی شکل و یا خراش¬هایی بصورت صلیب¬ ایجاد ¬کنید. بدین¬ سان محل¬های خراش داده شده باعث تحریک به پیازشدگی پیاز می¬شوند. اما بطور معمول تعداد پیازچه¬های بدست آمده از پیاز¬های متوسط و معمولی سنبل فقط بین 3 تا 5 پیازچه است، به همین دلیل تکثیر سنبل با محدودیت همراه است.

روش دیگر تکثیر سنبل استفاده از بذرکاری است. برای به گل رفتن بذر پیازهای سنبل زمان طولانی لازم است. هم‌چنین کشت سلولی سنبل یا Tissue culture هم روش مناسب دیگری برای تکثیر آن است.

گل سنبل
Hyacinthus Orientalis

سنبل گیاهی است که از زمانهای قدیم کاشتن آن متداول بوده است .
این گیاه از خانواده سوسنیها و پیازی ، به بلندی 15 تا20 سانتیمتر و گل های زودرس آن بشکل خوشه انتهای ساقه گوشتی معمولا از نیمه اسفند تا فروردین باز میشود و به رنگهای سفید ، قرمز ، آبی ، بنفش ، صورتی و زرد و غیره است .

این گیاه را در آپارتمان می توان درون پیت ، ماسه و یا آب پرورش داد .
برای نگهداری آن در آب به گلدانهای مخصوصی نیاز دارد که دارای دهانه ای گشاد و گلوگاهی باریک باشند ، بقسمی که آب ریشه ها را فرا گرفته و مماس با انتهای پیاز گل باشد.
سنبل ، در تاریکی مطلق ریشه تولید میکند .

بنابراین بهتر است بدین منظور پیاز را در قفسه آشپزخانه گذارده و حرارتی معادل 9 – 11 درجه سانتیگراد برای آن فراهم نمود .
پیازهائیکه در شن خوابانده شده اند را لازم است با گلدان در نقطه ای از باغچه که از خطر یخبندان محفوظ باشد دفن نمود .
برای اینکه بیرون آوردن گلدان از خاک در زمستان آسان شود می توان قبلا پوششی اطراف گلدان قرار داد .
زمانی سنبل را به روشنائی آورید که جوانه ها آنقدر برجسته شده باشند که بشود آنها را با دست لمس کرد .
هیچگاه گیاه را در مکانی که خیلی گرم باشد قرار ندهید .

هرچه می توانید بر روی برگها آب بپاشید تا شادابی خود را حفظ کنند .
برای نگهداری سنبل در منزل پیازهای پرورش یافته مخصوص مورد نیاز است که معمولا پس از یکبار گل دادن غیر قابل استفاده میشوند مگر اینکه در خاک مناسبی رشد کرده باشند که در این صورت هم ممکن است پیازچه ها دوسال طول بکشد تا گل بدهند .
در کشور هلند مخصوصا نواحی هارلم مزارع بزرگی از سنبل و لاله کاشته می شود، برتری ای که این کشور بر سایر کشورها دارد و گلهای سنبل آنجا در عالم معروف شده بواسطه وجود سه عامل اصلی :

مواظبت ، دقت و منطقه مساعد از نظر جوی و زمین حاصلخیز آنست که چنین عوامل مساعدی کمتر در یک جا جمع میشود .
بخصوص در ایران که هوای خشک و آفتاب سوزان و روشنائی زیاد آن چندان مساعد برای پرورش سنبل بشکل سنبل هلند نیست .
در هلند تقریبا پنج هزار هکتار زمین که پنجاه میلیون متر مربع میشود برای کاشتن سنبل و لاله تخصیص داده شده که منظره زیبا و فریبنده آن همه ساله عده زیادی را برای تماشا به آن کشور میکشاند .

این زمینها اصولا از شنهای نرم کنار دریا که مملو از نرمه صدفهای دریائی است تشکیل شده و بدست گلکاران مقدار کود گاو یا تورب پوسیده با آن مخلوط میشود .
زیرا بهترین خاک برای پرورش سنبل باید مخلوطی از دو سوم شن و یک سوم مواد پوسیده مغذی باشد .
چون سطح این مزارع پست تر تز دریاست همیشه چند دسیمتر زیر زمین آب وجود دارد که در نتیجه خاک مزارع را مرطوب نگه میدارد .
با این ترتیب حتی تابستان هم مزارع سنبل هلند احتیاجی به آبیاری ندارد .

تمام این مزارع را به قطعات مربع مستطیل تقسیم کرده ، اطراف آنرا پرچین های تازه از نی کاشته و محصور ساخته اند تا سنبل ها و لاله ها از صدمه بادهای کنار دریا مصون بمانند .
با این ترتیب است که همه ساله میلیونها پیاز سنبل و لاله یا گل آنها از هلند به تمام نقاط جهان صادر میشود .

گیاه سنبل را اصولا به سه دسته تقسیم می کنند :
1 – سنبل هلندی H.Orientalis.
2 – سنبل ولایتی یا پاریسی H.O.Pronncialis.
3 – سنبل رومی H.O.Olbulus.

وجه تمایز سنبل هلندی با دو قسم دیگر ، پهنا و حجم خوشه گل آنست و دانه های گل روی خوشه کاملا چسبیده و نزدیک به یکدیگر میباشند .
سنبل هلندی دارای دو جور : پرپر و کم پر میباشد .
ولی خوشه گل کم پر قوی تر و بیشتر از جور پرپر برای تهیه گل پیش رس مستعد میباشد .
خوشه گل سنبل هلندی پرپر کوچک تر و دانه های گل آن هم ریزتراست .

سنبل ولایتی همان سنبل های ایرانی است که از قدیم در ایران برای ایام نوروز می کاشته اند و پیازهایآنرا غالبا از مازندران می آورند .
خوشه گل های آن تنبل و تنک که بین دانه های گل فاصله زیاد دارد گرچه این قسم سنبل به زیبائی سنبل هلندی نیست ولی چون پیازهای آن کاملا روستائی و سالیان متمادی در زمین باقی مانده خود بخود زیاد شده همه ساله بهار بوته های قوی و پر پشتی از آن بیرون آمده و گل ریزان میکند ، برای باغهای روستائی ، کنار چمن زارها ، گل بهاری مناسبی است .
رنگ گلهای این قسم که هم پرپر و هم کم پر است قفائی روشن یا سیر میباشد
بوته سنبل رومی کوچک تر و خوشه گلش که از هر بوته بیشتر از یکی بیرون نمی آید خیلی کوچک و تنک ولی معطر و خوشبو است ، رنگ گلهایش سفید و زودتر از سنبل هلندی باز می شود .

روش کاشت و تکثیر :
گل سنبل را با کاشتن پیازهای کوچک که پس از یک عمل مختصر روی پیاز اصلی تولید میشود زیاد می کنند .
تعداد این پیازچه ها به نسبت جور آن کم و زیاد می باشد .
برای اینکه از یک پیاز سنبل بخواهند پیازهای کوچک گرفته آنرا زیاد کنند ، باید یک ماه قبل از موقع کاشتن ته پیاز را بشکل مخروط کوچکی با چاقو در آورده یا آنرا بشکل صلیب شکاف داده بگذارند جای برش خوب بخشکد . آنوقت آن پیاز را در عمق کمتری از پیازهای دیگر که برای گل آن می کارند بکارند .
پیازهای سنبل را به نسبت استفاده ای که از گلش میبرند بطرق مختلف میکارند .

چنانچه برای گل چیده و زیاد کردن آنها را در هوای آزاد روی زمین و برای تزئین اطاقها و سالون در گلدان یا ظروف آب میکارند .
بهترین فصل برای کاشتن پیازهای سنبل در گلدان یا ظروف آب ماه آبان و آذر است .
اگر بخواهند زودتر از فروردین از گل سنبل استفاده کنند باید گلدانهای 10 سانتیمتری را با خاک خیلی سبک و مملو از مواد پوسیده باین ترتیب : 5 قسمت خاک رسی و شنی 3 قسمت کود کاملا پوسیده و 2 قسمت ماسه شسته پس از آنکه قبلا کف گلدان را برای زه کشی و رد شدن آّب زائد آن حاضر کرده باشند پر کرده بعد پیاز سنبل را بطوری در گلدان بگذارند که تمام پیاز در خاک باشد .

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

مقاله ارزیابی آزمایشگاهی کاربرد پوسته بادام در بتن سبک سازه ای p

علی م دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله ارزیابی آزمایشگاهی کاربرد پوسته بادام در بتن سبک سازه ای pdf دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی آزمایشگاهی کاربرد پوسته بادام در بتن سبک سازه ای pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی آزمایشگاهی کاربرد پوسته بادام در بتن سبک سازه ای pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی آزمایشگاهی کاربرد پوسته بادام در بتن سبک سازه ای pdf :

سال انتشار: 1387

محل انتشار: چهاردهمین کنفرانس دانشجویان مهندسی عمران سراسر کشور

تعداد صفحات: 6

نویسنده(ها):

کیانوش سیامردی – کارشناس مهندسی عمران
محمدرضا احدی – استادیار،عضو هیأت علمی پژوهشکده حمل و نقل

چکیده:

دراین مقاله سعی می شود نوعی بتن سبک سازه ای معرفی گردد که اولاازلحاظ مشخصات فنی درمحدوده استاندارد BS8110 قراردارد ،ثانیا هزینه ساخت آن نسبت به دیگر بتن های سبک سازه ای بسیارارزان می باشد ضمنا"بخشی ازنتایج آزمایشگاهی مطالعه تحقیقاتی کاربرد پوسته بادام ضایعاتی به عنوان سنگدانه درشت دربتن سبک ارائه می گردد.دراین مقاله مقاومت فشاری ، مقاومت چسبندگی ،مدول الاستیسیته و رفتار تغییرمکان خمشی بتن ساخته شده ازپوسته بادام بصورت بتیجه گیری بیان می شود نتایج نشان می دهد که اگر چه بتن حاوی پوسته بادام مدول الاستیسیته کمی دارد اما آزمایش تیرهای درمقیاس بزرگ معلوم می کند که شکست تحت بارهای طراحی قابل قبول است ،بطوریکه نسبتهای تغییرمکان خمشی دهانه بین 252و 263 می با شد که در محدوده مجاز آیین نامه BS8110 قراردارد نتایج تحقیقات آزمایشگاهی نشان می دهد که کاربرد پوسته بادام به عنوان سنگدانه درشت برای تهیه بتن سبک سازه ای خصوصا برای ساخت سازه هایی با هزینه کم و همچنین برای استفاده درناحیه های زلزله خیز راهکار خوبی می باشد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

<      1   2   3   4   5   >>   >

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ