سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانشجو یار

کارآموزی آموزشگاه کامپیوتر شریف ابهر pdf

علی م دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کارآموزی آموزشگاه کامپیوتر شریف ابهر pdf دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کارآموزی آموزشگاه کامپیوتر شریف ابهر pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کارآموزی آموزشگاه کامپیوتر شریف ابهر pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کارآموزی آموزشگاه کامپیوتر شریف ابهر pdf :

تاریخچه آموزشگاه کامپیوتر شریف ابهر
این آموزشگاه در سال 1380 با مدیریت جناب آقای مهندس نعمت اله نجیب حسینی تأسیس شد. در این آموزشگاه رشته هایی مانند :
• رایانه کار درجه 1 و درجه 2
• ICDL درجه 1 و درجه 2
• ویژال بیسیک(VB) – اینترنت و شبکه
• آموزش تمام زبان های برنامه نویسی:پاسکال , کیو بیسیک , دلفی و...
• آموزش کامپیوتر (مقدماتی و پیشرفته)
وقتی که کار آموز در کلاس شرکت می کند، موظّف است در دفتر حضور و غیاب را امضاء کند تا تعداد جلساتی که در کلاس شرکت کرده است مشخّص شود.کار آموز برنامه نویسی، بر اساس کتابهای استاندارد خودِ فنی و حرفه ای آموزش میدهدو امتحان دانش اموزان هر دو ماه یک بار در فنی و حرفه ای مرکزی پسرانه شهید چمران که در جنب دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر و فنی و حرفه ای مرکزی دخترانه سمیه که در خرمدره واقع است، برگزار می گردد.








شنبه 13/5/1386
امروز اولین روز کارآموزی من بود ، کاری که در آموزشگاه باید انجام میدادم خیلی برایم جالب بود . با راهنماییهای مهندس حسینی کار خود را در آنجا آغاز کردم . اولین کاری که باید انجام میدادم آموزش word مقدماتی بود که باید به چند کار آموز آموزش می دادم . در اولین گام محیط کاری word را برای آنها تشریح کردم . سپس بحث تغییر فونت و اندازه نوشته و طرز کار با بعضی قسمتهای نوار ابزار را به آنها آموزش دادم و بعد از آن با کمی کار عملی کار را به پایان رساندم . از آنجایی که آنها بسیار مبتدی بودند بحث را تا همین جا کافی دانسته و کار را به پایان رساندم . بعد از کمی استراحت آقای حسینی دوباره مرا فراخواند تا به یک کارآموز ، نرم افزارAoutocad را آموزش دهم . چند دقیقه ای از نحوه کار با نوار ابزار وکشیدن شکل های مختلفی از قبیل دایره ، مستطیل ، بیضی و ... با وی صحبت کردم . همچنین چند دستور ساده Aoutocad از قبیل line , circle , rectangle را برای او تشریح کردم و نحوهکار با آنها ،همچنین پارامترهای ورودی دستورات ذکر شده را گفتم . پس ازچند دقیقه کار عملی کارم تمام شد . بعد از ظهر این روز را هم همانند صبح آموزش دادم .

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

مقاله مقایسه خصوصیات کمی و کیفی ارقام تجارتی چغندرقند در آب و هو

علی م دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله مقایسه خصوصیات کمی و کیفی ارقام تجارتی چغندرقند در آب و هوای منطقه مغان pdf دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه خصوصیات کمی و کیفی ارقام تجارتی چغندرقند در آب و هوای منطقه مغان pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه خصوصیات کمی و کیفی ارقام تجارتی چغندرقند در آب و هوای منطقه مغان pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه خصوصیات کمی و کیفی ارقام تجارتی چغندرقند در آب و هوای منطقه مغان pdf :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: اولین همایش ملی توسعه پایدار کشاورزی با کاربرد الگوی زراعی
تعداد صفحات: 9
چکیده:
به منظور بررسی سازگاری ارقام اصلاح شده چغندرقند و با توجه به اقلیمهای مختلف کشور که از گرمسیر معتدل تا سردسیر تشکیل شده است، ارقام تجاری متفاوتی مورد نیاز است تا در این دامنه از تغییرات آب و هوایی مورد کشت قرار گیرند. اصلاح ارقام جدید قبل از معرفی و ثبت در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی مستلزم آزمون و بررسی های مزرعه ای در مناطق مختلف است تا سازگاری آن نیز مشخص گردد. فلذا ضرورت دارد که ارقام تجاری منوژرم چغندر قند تولید داخل به همراه ارقام هیبرید در دست معرفی در شرایط آب و هوای متفاوت مناطق چغندر کاری کشور از لحاظ کمی و کیفی و دیگر خصوصیات زراعی بررسی شوند. به همین منظور مشکلات موجود در هر منطقه با جمع آوری اطلاعات دقیق و نتایج آزمایشات انجام شده قابل پیگیری و بررسی بوده و از این طریق نقاط ضعف و قوت ارقام توزیع شده مشخص می شود. این طرح در سال زراعی 1391 در شهرستان پارس آباد مغان در قالب طرح بلوکهای کامل تصادفی به مورد اجرا گذاشته شد. برررسی انجام شده بر روی ارقام از نظر عملکرد ریشه در شهرستان پارس آباد نشان می دهد بین ارقام در سطح احتمال پنج درصد وجود داشت. رقم S1.2 (261*231)*27102- با عملکرد ریشه 80/04 تن در هکتار بیشترین مقدار را بخود اختصاص داد. میانگین آزمایش 71 تن در هکتار بود. از نظر درصد قند رقم شیرین با درصد قند 14/28 بیشترین و رقم گدوک با درصد قند 8/78 کمترین مقدرا را بخود اختصاص داد. میانگین آزمایش 11/90 بود.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

مقاله پارامترهای لازم جهت تولید یک تایر (سایز سواری) در کارخانجا

علی م دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله پارامترهای لازم جهت تولید یک تایر (سایز سواری) در کارخانجات تایرسازی و ارتباط آن با کارخانجات خودروسازی و استراتژی تولید آن در آینده pdf دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله پارامترهای لازم جهت تولید یک تایر (سایز سواری) در کارخانجات تایرسازی و ارتباط آن با کارخانجات خودروسازی و استراتژی تولید آن در آینده pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پارامترهای لازم جهت تولید یک تایر (سایز سواری) در کارخانجات تایرسازی و ارتباط آن با کارخانجات خودروسازی و استراتژی تولید آن در آینده pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله پارامترهای لازم جهت تولید یک تایر (سایز سواری) در کارخانجات تایرسازی و ارتباط آن با کارخانجات خودروسازی و استراتژی تولید آن در آینده pdf :

سال انتشار: 1380

محل انتشار: پنجمین همایش ملی لاستیک

تعداد صفحات: 8

چکیده:

با توجه به توید انواع خودرو در ایران از دیر باز وارتباط غیرمستقیم کارخانه های تولید خودرو با کارخانجات تایرسازی و عدم توجه هر دو اینها به بازار داخلی و خارجی باعث از هم گسیختگی در بازار تایر ایران شده است.
همانطور که همه دست اندر کاران صنعت تایر می دانند بازار داخلی تایر دراکثر سایزها، بخصوص سواری ها در اختیار مارک های مرغوب خارجی می باشد و کارخانجات تایرسازی بعلت عدم هماهنگی تولید با کارخانجات خودرو سازی داخلی و عدم تکاپوی تولید با نیاز بازار و بعضا پایین بودن تکنولوژی تایر، در این بخش عقب مانده هستند، که این در بخش تایر سواری کاملا ملموس است.
بطور کلی در این مقاله سعی شده اولا پارامترهای انتخاب تولید یک محصول در کارخانجات تایرسازی و ارتباط آنرا با کارخانجات خودروسازی بررسی نموده و سپس تحلیلی در رابطه با وضعیت شرایط حاضر بر بازار تایر را بررسی کرده و آنگاه به تاثیر نقش کارخانجات خودروسازی در استرتژی تولید آینده تایر در کارخانجات تایرسازی در آستانه ورود به بازار جهانی پرداخته می شود.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

مقاله فرصتها، چالشها و راهکارهای به کارگیری فناوری اطلاعات و ارت

علی م دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله فرصتها، چالشها و راهکارهای به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدیریت شهری و محلی و نقش آن درتوسعه زندگی الکترونیک (با توجه به اهداف سند چشم انداز بیست ساله کشور) pdf دارای 23 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله فرصتها، چالشها و راهکارهای به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدیریت شهری و محلی و نقش آن درتوسعه زندگی الکترونیک (با توجه به اهداف سند چشم انداز بیست ساله کشور) pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله فرصتها، چالشها و راهکارهای به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدیریت شهری و محلی و نقش آن درتوسعه زندگی الکترونیک (با توجه به اهداف سند چشم انداز بیست ساله کشور) pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله فرصتها، چالشها و راهکارهای به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدیریت شهری و محلی و نقش آن درتوسعه زندگی الکترونیک (با توجه به اهداف سند چشم انداز بیست ساله کشور) pdf :

سال انتشار: 1389

محل انتشار: اولین همایش شهروندی و مدیریت محله ای حقوق و تکالیف

تعداد صفحات: 23

چکیده:

ارتباط میان دولت الکترونیک و حکومت‌داری خوب به قدری نزدیک است که برخی صاحبنظران معتقدند که دولت الکترونیک اگر در نهایت به حکومت‌داری بهتر منجر نشود هرگز رسالت خود را به انجام نرسانیده است. دولت الکترونیک شیوه‌ای است برای حصول اطمینان از اینکه همه شهروندان به گونه‌ای یکسان از فرصت مشارکت در تصمیماتی برخوردارند که به نوعی بر وضعیت و کیفیت زندگی آنها تاثیر می گذارد. این شکل جدید ازحکومت‌داری، شهروندان را از مصرف کنندگان منفعل خدمات دولتی به بازیگران فعال تبدیل می‌کند که می‌توانند در باره نوع خدماتی که به آن نیاز دارند اظهارنظر کنند. دولت الکترونیک امکانات گسترده‌ای را برای عینیت یافتن آرمان‌های حکومت‌داری خوب فراهم می‌کند و با به کارگیری فناوری‌های جدید ارتباطی و اطلاعاتی به بهبود فرآیندهای ارائه خدمات در بخش عمومی، تسریع ارائه خدمات به شهروندان، پاسخگوترشدن ماموران دولتی، شفاف شدن اطلاعات، کاهش فاصله میان مردم و دولتمردان، مشارکت اثربخش تر شهروندان و اعضای جامعه مدنی در فرآیند تصمیم گیری عمومی، گسترش عدالت اجتماعی از طریق فرصت‌های برابر افراد برای دسترسی به اطلاعات و;. کمک شایانی می‌کند و حکومت‌ها چنانچه بخواهند در مسیر تحقق حکومت‌داری خوب حرکت کنند باید به ابزار نیرومندی همچون دولت الکترونیک مسلح باشند.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

مقاله بهره گیری از مهندسی ارزش در مدیریت پروژه های زیست محیطی (م

علی م دیدگاه

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بهره گیری از مهندسی ارزش در مدیریت پروژه های زیست محیطی (مروری بر روند شکل گیری و انجام فرآیندهای مرتبط) pdf دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بهره گیری از مهندسی ارزش در مدیریت پروژه های زیست محیطی (مروری بر روند شکل گیری و انجام فرآیندهای مرتبط) pdf کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بهره گیری از مهندسی ارزش در مدیریت پروژه های زیست محیطی (مروری بر روند شکل گیری و انجام فرآیندهای مرتبط) pdf ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بهره گیری از مهندسی ارزش در مدیریت پروژه های زیست محیطی (مروری بر روند شکل گیری و انجام فرآیندهای مرتبط) pdf :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: کنفرانس ملی مهندسی ارزش و مدیریت هزینه
تعداد صفحات: 8
چکیده:
استفاده از مهندسی ارزش و تکنیکهای موثر آن در پروژه های زیست محیطی می تواند سبب افزایش بهره وری در سرمایه گذاری های کلان این بخش و نیز رضایت ساکنان منطقه گشته و سطح سلامت آنان را با هزینه کمتری ارتقا دهد. مهندسی ارزش در سالهایی که مورد استفاده قرار گرفته است توانسته جایگاه مناسبی در بخشهای مختلف یافته و تناسب آن با پروژه های مختلف الزام استفاده از آن را بعنوان یک استاندارد و قانون مدون به همراه داشته است. انجام این فرآیند در پروژه های زیست محیطی با وجود سابقه بسیار زیاد استفاده و نیز هزینه های سنگین مالی و نیز انسانی در جهان قدمتی دیرینه دارد. امکان بهره گیری از آن در ایران نیز توجیه قابل ملاحظه ای برخوردار می باشد. مطالعه موارد بهره گیری از مهندسی ارزش در پروژه های آژانس حفاظت محیط زیست آمریکا نمونه ای است که می تواند مصداقهای فراوانی در کشور داشته باشد. استفاده از این روش برای پروژه های زیست محیطی مختلف در کشور از حفاظت گونه های در حال انقراض تا بهینه سازی محیط زیست و رفع آلودگی های آن توجیه قابل ملاحظه ای دارد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

کلمات کلیدی:

<      1   2   3   4   5   >>   >

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ